امروز تکلیف ما این است که به پیام شهدا و پیام عاشورا عمل کنیم وحضور شما دراینجا به معنی تجدید میثاق با آرمان های شهداست.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۱۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بااشاره به هنر بسیجیان از اقشار مختلف طلبه ،دانشجو،استاد،کارگردر جنگ افزود: ماباید درس ولایت مداری را از شهدا یاد بگیریم.

سردار جهانبخش کرمی درجمع زائران راهیان نوراعزامی از استان زنجان باتبریک سال جدید و ماه مبارک رجب با اشاره به نقش رزمندگان استان زنجان درعملیات والفجر۸ افزود: درجنگ، عنایات خداوند متعال به  رزمندگان را بارها شاهد بودیم ؛باحضوربیش از۳هزار غواص که باید به خط شر وع عملیات می رسیدند عملیات والفجر ۸ شروع شد درحالیکه هوا مه آلود و باران نم نم می بارید.

وی  بااشاره به هنر بسیجیان از اقشار مختلف طلبه ،دانشجو،استاد،کارگرو…در جنگ افزود:ماباید درس ولایت مداری را از شهدا یاد بگیریم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)  بااشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بلوک شرق و غرب و دنیا درمقابل ایران ایستاده بود تصریح کرد: رزمندگان ما توانستند درمقابل آنها ایستاگی کنند وپوزه دشمن را به خاک بمالند.

وی خاطرنشان شد: امروز تکلیف ما این است که به پیام شهدا و پیام عاشورا عمل کنیم وحضور شما دراینجا به معنی تجدید میثاق با آرمان های شهداست.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات