ترویج فرهنگ ایثارگری و همدلی و نوع‌دوستی در جامعه با رویکرد جهادی و خلاقیت در ایجاد طرح‌های اشتغال با تکیه‌بر دانش‌محوری از رویکردهای مهم کمیته امداد در سال جدید است.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۲۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید نوروزی از اداره ابهر با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری مسیر فعالیت کشور را ترسیم می‌کند، گفت: باید با فعالیت اثربخش در بخش‌های مختلف زمینه تحقق اهداف نام‌گذاری سال که از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی است، فراهم شود.

هدایت صفری بابیان اینکه از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید تقویت حضور و مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد است، افزود: ترویج فرهنگ ایثارگری و همدلی و نوع‌دوستی در جامعه با رویکرد جهادی و خلاقیت در ایجاد طرح‌های اشتغال با تکیه‌بر دانش‌محوری از رویکردهای مهم کمیته امداد در سال جدید است.

وی با تأکید بر اینکه نیاز است برنامه‌ریزی بخش‌های مختلف این نهاد در استان زنجان متناسب با شعار سال به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد انجام شود، ادامه داد: اجرای طرح‌های نو و خلاقانه در حوزه اشتغال با تأکید بر اصل دانش‌محوری در اجرای این طرح‌ها از برنامه‌های ویژه کمیته امداد استان زنجان در سال جدید است.

وی همچنین افزود: توسعه طرح‌های مشارکتی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اعتقادی با تأکید بر اصل افزایش مداخله و مشارکت اقشار مختلف جامعه در سال جدید در حوزه فقرزدایی از تأکیدات مهم در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان است.

 

ارسال نظرات