این روزها به مناسبت ایام نوروز فعالیت‌های متعددی در سراسر کشور انجام می‌شود که یکی از آنها، برپایی خیمه‌های معرفت است.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۵۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود.
خیمه‌های معرفت که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز در اماکن متبرکه و امامزادگان و ورودی، تفرجگاه‌ها و زائرسرا‌های بین‌راهی برپا شده، فرصتی است تا کمی از جرعه معرفت علوی و فاطمی بنوشیم و دل غبارگرفته خود را در وادی عرفان و معرفت الهی تطهیر کنیم.
وقتی وارد این خیمه‌ها می‌شویم، محیطی شاد و بانشاط با حضور یک روحانی خوش‌رو و باصفا همه را جذب می‌کند؛ به خصوص کودکان و نوجوانان که روحی لطیف و پاک دارند و دنبال مهربانی و محبت، آزادی، استقلال و معارف ناب الهی هستند.
خیمه‌های معرفت یعنی شروعی دوباره برای رسیدن به قرب الهی و اندکی تأمل در وادی راهی که می‌روی و تفکر برای رسیدن به فردای روشن.
حضور در وادی عشق و طریقت راهنما می‌خواهد و در بهار جان‌ها و دل‌ها نیز برای پیمودن درست مسیر، هادی می‌خواهی و خیمه‌های معرفت محلی برای کسب معارف راهی است که می‌رویم.
اگر در مسیر حرکت در جاده‌های ایران اسلامی هستید، حتماً به این خیمه‌های معرفت که در مسیر شماست، سر بزنید و از این دریای بی‌انت‌های معارف الهی به قدر توان و قدرت خود کسب فیض کنید و روح غبارگرفته در دنیای مادی را در بهار بدون تن و روح از زنگار دنیا پاک کنید و به مسیر آزادی و آزادگی قدم نهید که معبود هستی شما را در بهار می‌خواند و باید لبیک گفت: برای پیمودن راه پیش رو در طول سال.
پس وارد این وادی شوید و کسب معارف کنید به قدر همت خود...
ارسال نظرات
پر بیننده ها