خبرهای داغ:
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی عزم و اراده ملی و همه جانبه می خواهد، گفت: تحقق این شعار مهم اقتصادی همت و تلاش خستگی ناپذیر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را می طلبد.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۶۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران، خواستار تجدیدنظر تولیدکنندگان داخلی در حوزه کیفیت و قیمت کالاها شد و افزود: مصرف‌کنندگان نیز با باید تغییر اولویت‌ گذاری خود اصل را به خرید و مصرف کالای داخلی سوق داده و مسئولان نیز این فرآیندها را باید تسهیل و تسریع کنند.
وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌های اخیر بر روی مسائل اقتصادی و حمایت از تولید داخلی اشاره و اظهار کرد: این امر نشان دهنده ارزش و اهمیت مسایل معیشتی و رفاه اقتصادی برای آحاد ملت است.
فرهنگی ادامه داد: اگر کشوری درصدد پیشرفت و توسعه برآید باید از محصولات داخلی خود حمایت کند و لازمه این موضوع دقت کافی تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان نسبت به تحقق آن در تمامی ارکان زندگی فردی و اجتماعی است.
این نماینده مجلس گفت: تولید کنندگان داخلی باید با شاخص‌های اقتصاد پویا وارد عرصه تولید شوند و مصرف‌کنندگان نیز با تغییر الگوی مصرف خود نسبت به خرید و مصرف کالای داخلی سوق داده شوند که در این مسیر نقش رسانه های گروهی برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار تعیین کننده خواهد بود.
فرهنگی از مسئولان اجرایی نیز درخواست کرد تا با از میان برداشتن موانع تولید و کسب و کار زمینه های لازم و کافی برای تحقق شعار سال را ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی موجب رشد و رونق اقتصادی و اشتغالزائی برای جوانان می شود، افزود: وعده ایجاد یک‌ میلیون شغل از سوی دولتمردان جز از این طریق ممکن و میسر نخواهد شد.
فرهنگی توضیح داد: با توجه به رکود حاکم بر کشور اگر اتفاقی جدی در بخش اقتصاد رخ ندهد، تحقق ایجاد این میزان شغل‌ها امکان‌ پذیر نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها