خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولایت تبریز با اعلام این خبر، گفت: کاروان امسال این ناحیه تفاوتی که با سال های گذشته دارد حضور مادران شهدا برای روایت عملیات ها در مناطق برای باورپذیری و تاثیرپذیری بیشتر در بین زائران است.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۶۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

نادر ارسلانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اگر به مساله انتقال فرهنگ به خصوص دفاع مقدس توجه نکنیم در آینده انتظار اثرگذاری فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان را نباید داشته باشیم و اگر عکس این موضوع انجام شود اثرات بلند مدت و بهتری در آینده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای همین منظور باید برای انتقال ارزش ها و فرهنگ از دوران خردسالی فرزندانمان توجه کنیم تا بتوانیم آینده ای درخشان برای کشور ترسیم کنیم.

ارسلانی اظهار داشت: باید مسئولان معنی و درک عمیقی از دفاع مقدس داشته باشند و بتوانند فرهنگ دفاع مقدس را به همان صورتی که در آن زمان بود نهادینه کنند به گونه ای که چرایی قدم گذاشتن در جبهه ها و شهید شدن این بزرگواران برای همه روشن و آشکار شود.

فرمانده سپاه ولایت تبریز با اشاره به اینکه در این کاروان 200نفر از اقشار مختلف مردم و بسیجیان این ناحیه حضور دارند، اضافه کرد: زائران شرکت کننده در این اردوی راهیان نور از یادمان های هویزه، طلاییه، عملیات رمضان، اروندکنار، شلمچه بازدید و در نهایت قم و جمکران را زیارت خواهند کرد.

ارسلانی افزود: این کاروان همچنین در طول مسیر از باغ موزه دفاع مقدس همدان، زیارتگاه و یادمان های شوش، دانیال نبی، فکه، چزابه، دهلاویه بازدید کردند.

ارسال نظرات