حامد جهانگیری
آیت‌الله فخرالدین موسوی ننه‌کرانی :
آیت‌الله فخرالدین موسوی ننه‌کرانی در دیدار با مسؤولان ورزشی استان اردبیل از ضرورت توجه به امر ورزش در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان و دراولویت قرار گرفتن مسائل مرتبط به ورزش و توجه به کمبود‌ها و موانع رشد آن توسط مسؤولان را خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۷۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
ضرورت توجه به امر ورزش در بین اقشار مختلف جامعه
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله فخرالدین موسوی ننه‌کرانی در دیدار با مسؤولان ورزشی استان اردبیل از ضرورت توجه به امر ورزش در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین جوانان و دراولویت قرار گرفتن مسائل مرتبط به ورزش و توجه به کمبود‌ها و موانع رشد آن توسط مسؤولان را خبر داد.

وی با اشاره به توصیه های ورزشی در اسلام گفت: با توجه به اهمیت ورزش و علاقه مضاعف جوانانٰ وظیفه مسؤولان  به مراتب سنگین‌تر از گذشته خواهد بود و باید در این مسیر از تمامی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود بهره برد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: ورزش استان اردبیل با همدلی و همکاری ورزشکاران و ورزش‌دوستان به دنبال دستیابی به اهداف مدنظر و کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

بهرام آقاخانی یادآور شد: ضرورت تداوم تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف و افزایش رضایت ورزشکاران در سال جاری نیز احساس شده و با افزایش همکاری‌ها و تأمین امکانات مدنظر در مسابقات مختلف ملی و باشگاهی امیدوار به درخشش جوانان و نمایندگان ورزشی استان هستیم.

وی نقش ورزش را در کاهش انحرافات اجتماعی مهم دانست و گفن: ورزش نقش مهمی در راستای ترویج نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و در کنار توجه به ورزش قهرمانی، از ورزش همگانی نیز نباید غافل شد.
ارسال نظرات