خبرهای داغ:
قاسمی گفت: در این مدت، ۵ هزار و ۲۸۲ خانوار، شامل ۱۹ هزار و ۲۷۷ نفر و ۲۸ هزار و ۸۲۲ نفر روز از خدمات ستادهای اسکان نوروزی بهره مند شده اند
کد خبر: ۹۰۰۲۷۷۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به گزارشی از خدمات نوروزی مراکز اسکان فرهنگیان بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان از ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶ آغاز شده و خانوارهای فرهنگیان و غیر فرهنگیان در این ستادها اسکان یافته اند.

وی گفت: در بیست و هشت اسفند ماه سال گذشته، ۲۴۹ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان قزوین اسکان یافته اند که از این آمار، ۱۷۶ خانوار فرهنگی و ۷۳ خانوار غیرفرهنگی بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بر اساس این آمار تعداد نفرات ۸۹۵ نفر بوده که ۶۳۳ نفر فرهنگی و ۲۶۲ نفر غیر فرهنگی بوده است.

قاسمی عنوان کرد: همچنین اسکان یک هزار و ۷۹۰ نفر روز صورت گرفته و یک هزار و ۲۶۶ نفر روز شامل آمار فرهنگی و ۵۲۴ نفر روز هم شامل غیرفرهنگی بوده است.

وی افزود: در ۲۹ اسفند ماه سال ۹۶، ۴ هزار و ۹۲۲ نفر روز شامل ۳ هزار و ۸۶۸ نفر روز فرهنگی و یک هزار و ۵۴ نفر روز غیرفرهنگی در مراکز تعیین شده اسکان یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به مجموع آمار اسکان فرهنگیان و غیرفرهنگیان در یکم فروردین ماه یادآور شد: در یکم فروردین ماه سال جاری اسکان ۶۰۷ خانوار، شامل ۲ هزار و ۱۸۵ نفر و ۴ هزار و ۳۷۰ نفر روز در ستادها صورت گرفته است و همچنین ۱۶۶ نفر روز در خانه معلم (باشگاه) اسکان یافته اند.

قاسمی ضمن اشاره به مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان و غیرفرهنگیان از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته تصریح کرد: در این مدت، ۵ هزار و ۲۸۲ خانوار، شامل ۱۹ هزار و ۲۷۷ نفر و ۲۸ هزار و ۸۲۲ نفر روز از خدمات ستادهای اسکان نوروزی بهره مند شده اند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها