خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

مسئولان خادمی را از شهدا بیاموزند/ شهدا وارسته بودند نه وابسته!

تقی خانی با اشاره بر اینکه برخی ها حاضر هستند برای رسیدن به عرصه قدرت همه چیز را زیرپا بگذارند ابراز تاسف کرد و گفت: شهدا خود را فدای دین و عزت ملت کردند، دین و ملت را فدای خود نکردند لذا تک تک مسئولین ما باید در روند کارهای خود از این بزرگواران درس بگیرند و خادم ملت باشند.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۰۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام شعبان تقی خانی نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار کرد: ملت و امت ما در مقابل جهان ایستادند در حقیقت جنگ جهانی سوم بود و با دست خالی اما با ایمان، اعتقاد، استقامت و صبر مقاومت کردند.

وی یادآور شد: فکه مقتل ۱۲۰ تن از شهیدانی است که ناجوانمردانه و با لب تشنه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: همه بیایند و ببینند  این شهیدان کی بودند و به کجا رسیدند و چه آرمانی داشتند.

تقی خانی با بیان اینکه شهدا وابستگی و حب به دنیا نداشتند مطرح کرد: شهدا مجاهدان فی سبیل الله بودند و خودشان را فدای دین کردند ولی دین را فدای دین نکردند.

وی با اشاره بر اینکه برخی ها حاضر هستند برای رسیدن  به عرصه قدرت همه چیز را زیرپا بگذارند ابراز تاسف کرد و گفت:

شهدا خود را فدای دین و عزت ملت کردند، دین و ملت را فدای خود نکردند لذا تک تک مسئولین ما باید در روند کارهای خود از این بزرگواران درس بگیرند و خادم ملت باشند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ابراز داشت: وقتی پروفسور رزرو وزیر جنگ فرانسه برمی گردد و می گوید این خاک دارد با من حرف میزند و مرا دیوانه کرده است.اگر من یک تکه از این خاک شفا را در فرانسه داشتم آن را تبدیل به زیارتگاه می کردم.

تقی خانی در ادامه خاطرنشان کرد: این فرد نه بسیجی بود و نه ایرانی، کافی است ذره ای اهل دل باشد تا پیام نورانیت و معنویت این را بگیرد. اگر در خانه کس است یک حرف بس است.

 

1001/پ30/ب133

ارسال نظرات
پر بیننده ها