با ابلاغ سردار غیب پرور؛

قرارگاه جهادی احمدفداله راه اندازی شد/ احمد فداله محروم‌ترین نقطه ایران

جبهه جهادی منتظران خورشید دی ماه ۹۳ با منطقه احمدفداله آشنا شده و اولین اردوی خدمت رسانی خود را نوروز ۹۴ در منطقه برگزار نمود.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۰۷
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، روز‌های پایانی سال ۹۶ سردار غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین -سفری به منطقه «احمد فداله» در شهرستان دزفول داشته و از این منطقه بسیار بسیار صعب العبور بازدید یک روزه به عمل آورد.
سردار غیب پرور پس از این بازدید، قرارگاه جهادی احمد فداله را ابلاغ نمود و این قرارگاه به فرماندهی سردار شاهوارپور- فرمانده سپاه استان خوزستان- و جانشینی سردار غلامی -رئیس سازمان بسیج سازندگی- در روز‌های آغازین سال ۹۷ راه اندازی شد.
دکتر اسماعیل احمدی خادم جبهه جهادی منتظران خورشید – که دبیر قرارگاه مذکور می‌باشد- تاکید کرد: اولین جلسه قرارگاه احمدفداله با حضور فرمانده- جانشین- دبیر و جمعی از مسئولان سپاه دزفول در این منطقه محروم برگزار خواهد شد که ضمن بازدید ۲ روزه از دهستان‌های مختلف این سرزمین، بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های اصلی نیز انجام می‌گیرد.
وی همچنین سفر اخیر سردار غیب پرور را ارزشمند توصیف کرده و گفت: در این قرارگاه جهادی، کمیته‌های گوناگونی از جمله مهندسی- عمرانی- سلامت- فرهنگی و رسانه- اشتغال و پشتیبانی تشکیل شده است که طی روز‌های آتی مسئولین کمیته‌ها نیز سفری به منطقه داشته و برآوردی از برنامه‌های خود را ارائه می‌نمایند.
گفتنی است جبهه جهادی منتظران خورشید دی ماه ۹۳ با منطقه احمدفداله آشنا شده و اولین اردوی خدمت رسانی خود را نوروز ۹۴ در منطقه برگزار نمود.
هم اکنون خادمان این جبهه به صورت مستمر در این منطقه محروم فعالیت داشته و با پیگیری‌های شبانه روزی و مطالبه‌گری‌های بی وقفه توانسته اند بخشی از محرومیت‌ها را از طریق نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتفع نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار