خبرهای داغ:
مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با اشاره به حضور ۱۵ هزار نفری خانواده‌های اهل سنت در یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این یادمان حاضر شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۲۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

بهمن پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: شامگاه روز گذشته یک هزار و ۶۰۰ چادر مسافرتی توسط مهمانان نوروزی برای اسکان در محوطه یادمان شهدای گمنام اندیمشک برپا شد.

وی با اشاره به تدارک اسکان ۵۰۰ نفر مهمان نوروزی و راهیان نور افزود: روزانه هفت هزار نفر با استفاده از چادرهای خویش در محوطه یادمان شهدای گمنام اسکان دارند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک اظهار کرد: از روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه ۸۰ هزار زائر و مهمان نوروزی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک هستیم.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۵۰ هزار نفر زائر راهیان نور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

پاپی تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر از خانواده‌های اهل سنت در قالب راهیان نور از استان‌های کردستان، آذربایجان، سیستان، خراسان جنوبی و شهر کنبد کاوس در یادمان شهدای گمنام اندیمشک حضور یافتند.

وی با اشاره به حضور ۷۵ گردشگر از ترکیه در یادمان شهدای گمنام اندیمشک گفت: ۱۴ نفر از هموطنان ارامنه عزیز نیز در قالب کاروان راهیان نور در یادمان حاضر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مسئول هماهنگی یادمان شهدای گمنام اندیمشک با بیان حضور ۱۴ نفر از هموطنان زردشتی در جمع راهیان نور اظهار کرد: ۱۶۰ نفر دانشجوی اروپایی، آفریقایی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک پیوستند.

پاپی با بیان بازدید روزانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از یادمان شهدای گمنام اندیمشک تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ هزار نفر مهمان نوروزی و راهیان نور در یادمان شهدای گمنام اندیمشک برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا حاضر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها