خبرهای داغ:
در دیدار مسئولان سپاه با امام جمعه دامغان

حسینیان: حمایت از کالای ایرانی لازمه تولید ثروت و اشتغال در کشور است

امام جمعه دامغان در دیدار با مسئولان سپاه ناحیه دامغان گفت: حمایت از کالای ایرانی لازمه تولید ثروت و اشتغال در کشور است.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۴۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در دیدار با فرماندهی، نماینده ولی فقیه و جمعی از معاونان و پاسداران سپاه ناحیه دامغان که در محل دفتر ایشان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله ماه رجب و فضائل ماه خدا با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان " حمایت از کالای ایرانی " این نام گذاری را گواهی بر اندیشه والا و نگاه تیزبینانه حضرت امام خامنه‌ای در ابعاد مختلف داخلی و خارجی دانست و اظهار داشت: عناوین سالها تنها نام و شعار نیست بلکه نقشه‌راهی حکیمانه برای ملت و دولت است.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: اقتصاد کشورما از گذشته تا به امروز به‌ویژه در سالهای اخیر از جهات مختلف ضربه خورده است که واردات بی رویه کالاهای خارجی غالباً مصرفی و در کنار آن عدم اقبال مردمی به خرید کالاهای داخلی و در نتیجه زیان ده شدن مراکز تولیدی و تعطیلی آنها، از آن جمله است.

وی قاچاق کالا را دیگر بلای گریبانگیر تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار ایرانی با جان و دل و به امید تولید ثروت و اشتغال در راستای تولید کالا سرمایه گذاری می کند اما با عدم مقابله مؤثر با قاچاق کالا همان جنس با قیمتی ارزانتر وارد بازار می‌شود و تولید کننده داخلی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با بیان اینکه هر ایرانی باید با خرید کالای داخلی در حمایت از کار و تولید ایرانی نقش آفرین باشد، تصریح کرد: سپاه و بسیج می‌توانند با استفاده از گستره فعالیت بسیج در ادارات، محلات، دانشگاه‌ها و مدارس، شهرها و روستاها نقش مهمی در ترویج فرهنگ حمایت و استفاده از کالای ایرانی ایفا نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی به دنبال اصلاح فرهنگ کار، خرید و مصرف در جامعه بر مبنای سبک زندگی اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی بدل شود و هریک از ما با خرید، استفاده و حمایت از تولیدات صنعتی و کشاورزی، پوشاک و مواد غذایی و صنایع دستی منطقه خود گام‌هایی عملی در مسیر تحقق نام سال 97 برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها