خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر:

مراسم اعتکاف در چهار مسجد عجب شیر برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در دو مسجد شهری و دو مسجد روستایی این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۶۸
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین مقدسی افزود: مراسم اعتکاف امسال در دو مسجد جامع و جواد الائمه عجب شیر و مساجد جامع روستاهای گل تپه و شیراز برگزار می شود و برنامه های فرهنگی متنوع از جمله ختم قرآن، مسابقه قرآن در زلال اعتکاف و سخنرانی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه باورها و اعتقادات دینی مردم، آیین اعتکاف امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.
وی گفت: ایام اعتکاف فرصتی مناسب برای جوانان است تا با حضور در محفل های معنوی، به راز و نیاز پرداخته و باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی خود را مستحکم تر کنند.
حجت الاسلام مقدسی با بیان اینکه سال گذشته 300 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کرده بودند افزود: بیشترین گروه سنی شرکت کننده در اعتکاف سال گذشته را رده های سنی 20 تا 30 سال تشکیل می دادند و امسال نیز تا کنون بیش از 350نفر برای شرکت در این آیین معنوی نام نویسی کردند.
وی اضافه کرد: علاقه مندان برای ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن 37641092 تماس برقرار کنند.
حجت الاسلام مقدسی از اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین خبر داد و افزود: قرائت نماز معتکفین، قرآن در زلال اعتکاف، تفسیر سوره حجرات و دهر، تفسیر خطبه متقین، جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان دینی و همچنین مراسم مذهبی به مناسبت های مختلف از جمله برنامه های پیش بینی شده در آیین اعتکاف امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها