خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه خبر داد:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه، از حضور ۱۵ روحانی اعزامی از قم در خیمه‌های معرفت ۳ بقعه متبرکه کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۸۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدناصر سیدآقایی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب فرهنگی امسال برای هفتمین سال است که طرح آرامش بهاری در بقاع متبرک برگزار می شود.

 

وی استقبال از این طرح را از ابتدای نوروز امسال تا کنون رضایتمند اعلام کرد و افزود: در اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه این طرح در بقاع شاخص امام زاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان و امامزاده مهدی(ع) شهرستان هرسین در حال اجراست.

 

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه تصریح کرد: مراسمات متنوع و جذابی برای زائرین و مسافران در این بقاع در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، خیمه کودک و نوجوان، نقاشی و سرگرمی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اقامه نماز جماعت در ۳ وعده، غرفه شهدای مدافع حرم و ... اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه گفت: باید تلاش کنیم که این اماکن را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم و جوانان و نوجوانان را به حضور در این اماکن متبرک ترغیب و تشویق کنیم.

 

حجت الاسلام سیدآقایی همچنین از برنامه های متنوع هنگام تحویل سال ۹۷ در بقاع متبرک سخن گفت و افزود: شکر خدا توانستیم لحظه تحویل سال را برای زائرینی که بقاع متبرک را برای آغاز سال جدید خود در نظر گرفته بودند به بهترین نحو و با برنامه های متنوع انجام دهیم.

 

وی از فعالیت ۱۵ روحانی اعزامی از قم در خیمه های معرفت این ۳ بقعه خبر داد و گفت: این روحانیون روزانه به سئوالات شرعی و دینی زائرین و مسافرین پاسخ می دهند.

ارسال نظرات