فرمانده اردوگاه ثامن الائمه (ع) حمیدیه در گفت‌وگو با «بسیج» خبرداد:
فرمانده اردوگاه ثامن الائمه (ع) حمیدیه، از اعزام بیش از ۱۷۷ نفر از خانواده‌های شهدای مهاجر مدافع حرم و رزمندگان فاطمیون مدافع حرم حضرت زینب (س) به اردوی راهیان نور جنوب خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۰۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
سرهنگ پاسدار عباس صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: این کاروان از سوی ناحیه میثم مشهد مقدس متشکل از ۴ دستگاه اتوبوس به همراه ۱۷۷ نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم حاشیه شهر به صورت کاملا رایگان عازم اردوی راهیان نور شدند.

وی ادامه داد: هدف از اعزام این کاروان به مناطق عملیاتی ٨ سال دفاع مقدس در مرحله اول، تسکین دل خانواده شهیدان مدافع حرم است چرا که شرایط برای حضورشان در مناطقی که فرزند یا همسر شان به شهادت رسیده محیا نیست و در مرحله دوم زنده نگه داشتن یاد شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم در جامعه کنونی می‌باشد.

فرمانده اردوگاه ثامن الائمه (ع) حمیدیه خاطرنشان کرد: برنامه پذیرایی از این بزرگواران که به مدت سه روز مهمان ما هستند کاملا رایگان است و انشاءالله برای این عزیزان امشب ویژه برنامه استقبال در اردوگاه تدارک دیده ایم که با حضور زائران شهدا و مسئولان اردوگاه برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها