در ایام ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) 2 هزار نفر از پذیرفته­شدگان آیین اعتکاف ایام البیض سال 97 میهمان مسجد گوهرشاد می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۰۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ آیین اعتکاف ماه رجب و به اصطلاح ایام البیض همه ساله در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به همت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برگزار می‎شود.
 
امسال نیز ثبت‎نام شرکت در این آیین از ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ادامه داشت و در این مدت بالغ بر ۷۶ هزار نفر برای شرکت در آیین اعتکاف مسجد گوهرشاد ثبت نام کردند که با توجه به ظرفیت محدود مسجد گوهرشاد تنها ۲ هزار نفر از ثبت نام کنندگان به قید قرعه توفیق شرکت در این مراسم را پیدا کردند.

آیین اعتکاف امسال بین روز‌های ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۹۷ برگزار خواهد شد، جلسات توجیهی پذیرفته شدگان در اعتکاف مسجد گوهرشاد ۲۲ و ۲۳ اسفند در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

لازم به یادآوری است؛ امسال علاوه بر ثبت نام اعتکاف رضوی مسجد گوهرشاد، ثبت نام مساجد وابسته آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس نیز توسط همین سامانه انجام شد که در نهایت ۱۵۰۰ نفر نیز در این مساجد معتکف خواهند شد. مسجد صدیقی‎ها (ویژه خواهران)، مسجد الرضا (علیه السلام) بلوار مصلی (ویژه خواهران)، مسجد الرضا خواجه ربیع (ویژه خواهران)، مسجد الرضا احمد آباد (ویژه برادران و خواهران)، مسجد ملا هاشم (ویژه برادران) و مسجد امام خمینی (ره) (ویژه برادران) از جمله مساجدی هستند که تحت پوشش آستان قدس رضوی قرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها