خبرهای داغ:
مدیرمسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران:
مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه هشت هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در این مکان مقدس ثبت نام کرده‌اند، گفت: مسجد مقدس جمکران برای اعتکاف تنها دو هزار نفر ظرفیت داشته که این افراد از طریق قرعه کشی انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۲
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
۲ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران معتکف می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی با اشاره به توزیع کارت‌های اعتکاف مسجد جمکران، اظهار کرد: توزیع این کارت‌ها طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه انجام شد.

وی بابیان اینکه هشت هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده اند، افزود: مسجد مقدس جمکران تنها دو هزار نفر ظرفیت داشته که این افراد از طریق قرعه کشی انتخاب شده‌اند.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه پذیرش معتکفین از ساعت ۲۱ تا ۲۴ روز جمعه صورت می‌گیرد، ابراز کرد: مسجد امیرالمومنین (ع) به منظور استقرار آقایان و زیرزمین صحن فاطمه زهرا (س) برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بااشاره به آغاز شدن مراسم اعتکاف از سحر شنبه ۱۱ فروردین ماه، عنوان کرد: آوردن موبایل و وسایل غیرضروری برای معتکفین ممنوع بوده که لازم است این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

حسین آبادی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مراسم اعتکاف، بیان کرد: سید بهاءالدین ضیایی به خواندن مناجات‌هایی از صحیفه سجادیه در هرشب اهتمام دارد.

وی بابیان اینکه حجت الاسلام سید حسین مومنی در شام میلاد امیرالمومنین (ع) سخنرانی می‌کند، ادامه داد: سید مجید بنی فاطمه نیز به مناسبت این شب به خواندن مولودی می‌پردازد.

مدیرمسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران مراسم شب حضرت زینب (س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: حجت الاسلام صدیقی در این شب سخنرانی کرده و حاج حسین کاجی نیز روایتگری می‌کند.

وی با تاکید براینکه اعمال ام داوود توسط حجت الاسلام مرتضی وافی انجام می‌شود، گفت: در روز میلاد امیرالمومنین (ع) نیز محفل قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

حسین آبادی با تاکید براینکه مراسم اعتکاف هیچگونه هزینه‌ای برای معتکفین نخواهد داشت، اظهار کرد: بیان احکام و انجام مشاوره در اعتکاف صورت گرفته و مسابقه‌ای نیز از ۲ دعای صحیفه سجادیه برگزار شده و به برندگان آن جوایزی اهدا می‌شود.
ارسال نظرات