راوی دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه راهیان نور یک فرصت استثنایی برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان است، گفت: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس باعث زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۱۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

جمشید الوانی راوی کاروان راهیان نور فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یکی از برکات راهیان نور را نهادینه شدن فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین نسل جوان دانست و گفت: اردوهای راهیان نور خدمت  بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان قسم خورده  نمایش داده شود.

وی با تاکید بر انتقال و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: همه باید بدانند که رزمندگان اسلام چه فداکاری و چه ایثارگری برای انقلاب اسلامی داشتند؛ کسانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند، انسان‌های پاک و ازخود گذشته‌ای بودند که برای اهداف انقلاب اسلامی پا به این دانشگاه گذاشتند و با جانهای خود پای درختان انقلاب خونهای بسیاری ریختند و اهداف مقدسی را برای این منظور ترسیم کردند.

این روای دوران دفاع مقدس تصریح کرد: هر کس با معرفت به این مناطق بیاید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زیارتی با معرفت داشته است، راهیان نور یعنی کنار گذاشتن بدی‌ها؛ خون شهدا هنوز ساری و جاری است؛ راهیان نور یعنی راه روشنایی و سعادت.

الوانی با تاکید بر اینکه راهیان نور یک فرصت استثنایی برای انتقال تمام ارزش‌های دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان است، گفت: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس باعث زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده از سفرهای راهیان نور نشان دهنده قدرشناسی مردم از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات