خبرهای داغ:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: امروز ایستادگی در مقابل جنگ روانی سلطه به مراتب از ایستادگی رزمندگان ما در شلمچه، فکه و طلائیه پیچیده‌تر و دشوارتر است.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۲۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تاریخ هر کشور و ملتی اتفاقاتی پدید می‌آید که این اتفاقات قادر به تغییر سرنوشت آن کشور و ملت خواهد بود.

وی عنوان کرد: امروز آن خط پایداری که در جنوب لبنان به وجود آمده است، مسئله شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را بر باد داده است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: جهاد رسانه‌ای به آن میزان مهم است که اهل‌بیت نسبت به انتقال پیام عاشورا و امام حسین(ع) اهتمام داشتند.

وی با تأکید بر اینکه کار رسانه‌ای جهاد است، عنوان کرد: امروز ایستادگی در مقابل جنگ روانی سلطه به مراتب از ایستادگی رزمندگان ما در شلمچه، فکه و طلائیه پیچیده‌تر و دشوارتر است.

وی افزود: دیروز میدان مین، خاکریزها، تانک دشمن و خطوط معلوم بود اما در جنگ امروز چیزی مشخص نیست و گاهی اوقات هجوم در پشت درب اتاق ما اتفاق می‌افتد.

شفیعی با ضروری خواندن انتقال و صدور پیام دفاع مقدس، اظهار کرد: بر اساس کلام مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک گنج نهفته است و باید آن را استخراج کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها