خبرهای داغ:

حضور تیم معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) در اردوهای جهادی

حضور تیم معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر(عج) در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در منطقه طارم سفلی با هدف تقدیر و تشکر از روحیه انقلابی گری و اطلاع از مشکلات و کمبودهای مردم منطقه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۶۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب ضمن تقدیر از سازمان بسیج دانشجویی و خدمات ارائه شده گفت: بسیج دانشجویی با اردوهای جهادی در روزهای تعطیل در طول سال با شناسایی مناطق محروم و کاستی ها اقدام به ارائه خدمات پزشکی،فرهنگی،عمرانی کرده تا بتواند در راستای انقلاب مستضعفین و خدمت به آنان قدمی انقلابی بردارند.
وی اظهار داشت:معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامرعج با پوشش خبری کارهای خدا پسندانه فرزندان انقلاب در اردوهای جهادی ترویج فرهنگ جهاد را در دستور کار قرار داده تا بتواند خیل عظیمی از خدمات امدادی را توسط مردم به مناطق محروم گسیل دارد.
معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامرعج در ادامه اظهار داشت: انقلاب برای مستضعفین بوده و خواهد بود زیرا در همه بحرانها همین قشر پابرهنه به ندای امام و رهبری لبیک گفتند و سپاه برحسب وظیفه ذاتی و قانونی خود حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را عهده داراست و مستضعفین عظیم ترین سرمایه انقلاب می باشند.
وی در پایان افزود:مسئولین و مردم هرچقدر می توانند به مردم محروم کمک کنند تا رضایت خدا و شهدا را به دست بیاورند ،مستضعفین را فراموش نکنیم تا در هنگام نیاز فراموشمان نکنند.

1002/پ30/ب138

ارسال نظرات
پر بیننده ها