مصطفی برزگر
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور :
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر به راهیان نور آمدند که ۷۰ درصد این افراد بین ۱۵ تا ۳۰ سال سن داشتند و اکثر این افراد و همچنین اکثر راویان و خادمان راهیان نور از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بوده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۹۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کاگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از یادمان «ایثار قلاویزان» واقع در «مهران» بازدید کرد.

وی ، آزادی و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا دانست و اظهار کرد: در این چند سال اخیر علی‌رغم اینکه بیشتر سفر‌های راهیان نور به استان خوزستان بوده است، اما یادمان‌های قلاویزان و شرهانی در استان ایلام بازدید خوبی داشته‌اند.

سردار کارگر با بیان اینکه صراط مستقیم انقلاب شهدا هستند، افزود: راهیان نور راه رسیدن به شهدا است، راهیان نور همان‌گونه که از اسمش مشخص است منتهی به نور است و فرمانده آن نیز حضرت سید‌الشهدا (ع) هستند و ما همه وسیله هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ میلیون نفر به راهیان نور آمدند که ۷۰ درصد این افراد بین ۱۵ تا ۳۰ سال سن داشتند و اکثر این افراد و همچنین اکثر راویان و خادمانراهیان نور از فارغ‌التحصیلان دانشگاه بوده‌اند.

وی در خصوص تمهیدات لازم برای ایجاد امکانات بیشتر در منطقه قلاویزان نیز گفت: با استانداری و فرمانداری در خصوص مشکلات این منطقه یادمانی نشست هایی برگزار شده و ما هم در تکمیل این یادمان قول می دهیم تا سال آینده کارهای خوبی در این یادمان شود.

 

 

ارسال نظرات