خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت : باید از کالاها و تولید کنندگان کشورمان باید حمایت کنیم.  
کد خبر: ۹۰۰۳۰۴۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی افزود : همه ی باید با خرید محصولات ایرانی و تولید کنندگان با ارتقای کالاهای خود موجب گسترش اشتغال خواهد شد. 
وی ادامه داد : حمایت از کالای ایرانی خلاصه وعصاره ایی از نامهای سال های قبل می باشد ومسئولان و همگان درحمایت از کالای ایرانی نقش مهمی دارند.


امام جمعه موقت اهواز اظهارداشت : باید با تلاش و کوشش همه ی ما در راه توسعه ی و پیشرفت هرچه بهتر اقتصاد کشورمان تلاش کنیم و راه حل مقابله با بیکاری تولید است.


حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با تبریک فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی گفت : جمهوری اسلامی حکومتی می باشد که مردمسالاری دینی است ودشمن از ان وحشت دارد که برای استقرار آن شهدای گرانقدری خون خود را فدا کردند و ما باید برای حفظ آن تلاش کنیم.


وی همچنینن با اشاره به فرا رسیدن میلاد باسعادت امیرمومنان امام علی (ع) و تبریک این روز بزرگ افزود : همه ی ما باید در شناخت و شخصیت امام علی (ع) تلاش و با برگزاری جشن های با محتوا و معرفت زا سیره و منش علوی را گسترش و معرفی کنیم.


خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهارداشت : این بانوی گرانقدر نقش بسزایی در قیام عاشورا داشت.


حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به آغاز مراسم معنوی اعتکاف گفت : اعتکاف یک عبادت مستحب است که از برکت انقلاب اسلامی با حضور جوانها در تمامی روستاها وشهرهای کشورمان برگزار می شود.


وی با محکومیت جنایات در یمن تصریح کرد : جرم مردم مظلوم یمن این است که می خواهند روی پای خود بایستند و سازمان ملل متحد در مقابل این جنایات سکوت کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها