خبرهای داغ:
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی:

بیش از 10 میلیون خودرو در آذربایجان شرقی تردد کردند

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از تردد 10 میلیون و 282 هزار و 695 دستگاه خودرو در جاده های استان تا روز نهم فروردین سال 1397 خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 32 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۴۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی اظهار کرد: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و همچنین شرایط جوی مناسب استان در نوروز 1397، جاده های استان مسیر تردد بسیاری از مسافران نوروزی بوده است.
رستمی با بیان اینکه روز نهم فروردین، پر ترددترین روز محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی در طول ایام نوروز بود، گفت: جاده های استان در این روز شاهد تردد یک میلیون و 17 هزار و 807 دستگاه بود.
وی ادامه داد: محورهای تبریز- صوفیان، صوفیان – جلفا، تبریز – ایلخچی و آزاد راه تبریز – تهران در ایام مذکور دارای بیشترین حجم تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بودند.
رستمی خاطرنشان کرد: گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی در محورهای مواصلاتی و رفع نواقص و مشکلات جاده ها هستند.
وی اضافه کرد: همچنین تیم نظارتی ستاد خدمات سفر استان در تلاش است با نظارت مستمر بر مراکز بین راهی، ضمن کنترل کیفیت خدمات، بر بهبود آن ها نیز بیافزاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها