خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار سید رو اله ابطحی :راهیان نور فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۵۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ دوم پاسدار سیدروح الله ابطحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرگز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد :مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، گنجینه ای بسیار ارزشمند از عزت،‌ عظمت و پایداری و ایثار و فداکاری و خلوص نیت نسلی خود باور و آزاده و مطیع فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: امروز اردوهای راهیان نور یکی از بهترین حرکت های فرهنگی در جامعه برای مقابله و دفاع در مقابل جنگ و تهدید نرم دشمن است، تهدیدی که آرمان ها، عقیده ها و باورهای ملی و دینی و ارزشی ما را مورد هدف و تهاجم قرار داده و برگزاری اردوی راهیان نور به نوعی پدافند غیر عامل در مقابل پروژه نفوذ دشمن می باشد.

سیدروح الله ابطحی با بیان این مطلب که راهیان نور پتانسیل بالایی برای اثرگذاری در عرصه های مختلف دارد، افزود: اگر از جریان راهیان نور درست استفاده شود، اثرات مثبت آن را در بخش های مختلف جامعه خواهیم دید.

راهیان نور فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

وی با اعلام اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس می باشد، گفت: شهدای ما بسیار ساده‌زیست بودند و با دستان خالی، حماسه های بزرگی آفریدند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند، بنابراین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندید‌ه‌اند، قطعا تأثیرگذار است.

ابطحی اردوهای راهیان نور را فعالیتی واضح و شفاف و اوج سایر کارهای فرهنگی خواند و تصریح کرد: کسانی که دل در گرو فرهنگ سازی دارند باید به این برنامه توجه ویژهای داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرگز در ادامه با بیان این مطلب که، حرکت فرهنگی اعزام راهیان نور نتایج ارزشمندی در راستای انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان دربردارد، خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان از جهات مختلف این بوده که ارزش ها و پیام دفاع مقدس به مرور زمان از بین برود و به دنبال آن بودند که ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، در نسل های بعدی فراموش شود تا این که مقام معظم رهبری مانند همیشه ورود نمودند و دستور دادند که اردوهای راهیان نور تشکیل شود.

اعزام 105بسیجی به اردوی راهیان نور

سرهنگ ابطحی از اعزام تعداد 105بسیجی به راهیان نور خبر داد و گفت: تعداد 105بسیجی برادر  و خواهر شهرستان بندرگز به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمانهای دفاع مقدس بازدید کردند.

وی همچنین با اشاره به معضلات فرهنگی جامعه، مسئولیت متولیان و مسئولین نظام مقدس اسلامی را سنگین دانسته و خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در کنار سایر مسائل جامعه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها