خبرهای داغ:
مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه بهبهان خبر داد:
سپاه ناحیه بهبهان در ایام تعطیلات نوروزی میزبان مسافران نوروزی و زائرین کاروان های راهیان نور است.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۶۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از یک روز قبل از آغاز سال ۱۳۹۷ اقدام به برپایی کمپ خدماتی، در ورودی این شهرستان نمود و تا پایان تعطیلات نوروزی میزبان مسافرین نوروزی و زائرین کاروان های راهیان نور خواهد بود.
مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه بهبهان در این رابطه گفت: امسال هم به حول و قوه الهی در ورودی شهرستان بهبهان ستاد اسکان و استقبال کاروان های راهیان نور و مسافرین نوروزی اقدام به برپایی کمپی در ورودی شهرستان با مساحت تقریبی پانصد متر مربع شامل ایستگاه صلواتی، نمازخانه خواهر و برادر، پاسخگویی مسائل شرعی، برپایی نمایشگاه ادوات سنگین، چادرهای گروهی و خانوادگی جهت اسکان و احداث سرویس های بهداشتی نمود.
راوند در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده این کمپ خدماتی افزود: توزیع آب معدنی و آب شرب، چای، قهوه، شیرینی، شکلات، یخ و... بصورت رایگان، برپایی نماز جماعت، پخش آهنگ با رعایت مسائل شرعی، چاپ بنر خیرمقدم‌، تقسیم نقشه و بروشور در حال اجراء می باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد این ایستگاه در مورخه ۲۹ اسفند ۹۶ با حضور امام جمعه موقت شهرستان، فرماندار و سایر مسئولین افتتاح شد و تا ۱۵ فرودین به خدمات دهی ادامه خواهد داد.
ایشان در پایان گفت: ضمناً جهت اسکان گروهی کاروان های راهیان نور در امامزاده حیدر علیه السلام و سایر مساجد مکان هایی تعیین شده که آمادگی کامل را برای خدمات دهی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها