خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

پیشگیری از سرقت احتمالی منازل در آستانه روز طبیعت

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با ارائه هشدار‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت احتمالی منازل در آستانه روز طبیعت خواستار توجه شهروندان به توصیه‌های پلیس شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۷۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
پیشگیری از سرقت احتمالی منازل در آستانه روز طبیعت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی با اشاره به درپیش بودن روز طبیعت و خروج خانواده‌ها از منازل و حضور در دامان طبیعت و بهره گیری از شادابی و نشاط بهاری مناظر زیبای طبیعت در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های احتمالی به شهروندان اضافه کرد: شهروندانی که قصد ترک منزل و حضور در طبیعت را دارند طلا، جواهرات، اسناد، مدارک و وجوهات نقد خود را به صندوق امانات بانک‌ها و یا افراد مورد اطمینان بسپارند و از حمل آن خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان از سپردن کلید منزل به افراد غیرمطمئن، شرکت‌ها، کارگران و تعمیرکاران خودداری کرده و بر روی نورگیر و پنجره‌ها به ویژه در طبقات همکف و مسیر لوله‌های گاز، حفاظ نصب کنند.

درویشی بیان کرد: شهروندان حتی المقدور از قفل‌های محکم و استاندارد برای درب منزل استفاده کرده و برای روشنایی منازل در شب، از چراغ‌های دارای تایمر استفاده کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در هنگام ترک منزل حتماً درب ورودی، درب حیاط، پنجره‌های مشرف به کوچه و درب مشرف به بالکن را قفل کنید.

وی با اشاره به پارک اتومبیل در حاشیه جاده‌ها و دور شدن خانواده‌ها از وسایل نقلیه خود و حضور در دامان طبیعت، افزود: رانندگان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند.

درویشی بیان کرد: شهروندان همیشه هنگام ترک اتومبیل خود، از بسته شدن در‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند و از قرار دادن کیف، دوربین، تلفن همراه و اشیاء قیمتی در داخل خودرو به‌صورتی که قابل مشاهده باشد، پرهیز کنند.
ارسال نظرات