امام جمعه شهرستان هامون گفت: جنگ اقتصادی و تجارت یکی از انواع جنگ نرم است که حتی فرهنگ غنی اسلامی را تهدید می کند و باعث مدگرایی و مصرف گرایی می شود
کد خبر: ۹۰۰۳۱۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
حجت الاسلام و المسلمین عزیز الله شیخ در گفت و گو با خبرنگار بسیج از هامون اظهار کرد: کسانی که مشغول به تولید کالای ایرانی در هر صنعت، حرفه و کارخانه ای هستند، سعی کنند کالای مرغوب با جنس اصل، کیفیت عالی، ضمانت معتبر و قیمت مناسب را به بازار عرضه کنند.

وی ادامه داد: اگر محصول داخلی با کیفیت باشد مردم با رغبت بیشتر و اطمینان خاطر خرید می کنند و مسئولان در کنار آن جلوی قاچاق کالا را به صورت جدی بگیرند.

امام جمعه شهرستان هامون جنگ اقتصادی و تجارت را یکی از انواع جنگ نرم که حتی فرهنگ غنی اسلامی را تهدید می کند و باعث مدگرایی و مصرف گرایی می شود، افزود: حمایت از کالای ایرانی در این برهه از زمان، روی پای خود ایستادن، وابسته نبودن به بیگانگان، حفظ لباس و فرهنگ موجب حفظ دین و ارزش ها است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقابل فرهنگ اسلامی، فرهنگ منحط و پست غربی است که با حمایت از کالای ایرانی تضعیف می شود، یادآوری کرد: فرهنگ غربی در جوانان و مردم هوشیار ایران نفوذ نخواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ یکی از مطالبات مهم مردم سیستان و بلوچستان از فرمانداران، استاندار و نمایندگان را پیگیری و حل بحران آب عنوان کرد و بيان داشت: کمبود آب در منطقه یکی از معضلات مهمی است که قشر آسیب پذیر به ویژه کشاورزان را تحت تاثیر قرار می دهد و باید تدبیری اندیشه کرد.

وی در پایان توضیح داد: مصلحت کشور، مصرف تولید داخلی است که کمکی به کارگر ایرانی می کند تا چرخه اقتصاد رونق پیدا کند.
ارسال نظرات