خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

بازدید مستمر و شبانه‌روزی از کمپ‌های اسکان نوروزی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بازدید مستمر و شبانه‌روزی از کمپ‌های اسکان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۱۵
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
بازدید مستمر و شبانه‌روزی از کمپ‌های اسکان نوروزی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای آماده‌سازی بوستان‌ها و کمپ‌های شهر جهت استقبال از مسافرین اظهار کرد: قبل از آغاز تعطیلات ۱۸ نفر از کارشناسان سازمان شامل سه گروه سه نفری در دو شیفت به صورت نوروزی از کمپ‌های نوروزی بازدید می‌کردند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند و آماده سازی برای حضور زائرین و مسافرین را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر وضعیت آبیاری بوستان‌ها، اصلاح ست‌های بازی و ورزشی، نظافت کمپ‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آماده سازی نمازخانه‌ها از جمله اقدامات این گروه‌ها بوده است گفت: بوستان‌های مهدی، امام رضا، فدک، نیایش، علوی، غدیر و پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران جزو مکان‌های بازدید شده بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد تا بتوانیم شرایط بسیار مطلوبی را برای حضور زائرین در شهر قم فراهم کنیم اذعان کرد: بازدید‌های صورت گرفته تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ ساعت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گزارش این بازدید‌ها تهیه شده و به اداره نظارت سازمان پارک‌ها تحویل شده و به عنوان ارزیابی پیمانکاران و برنامه‌ریزی سال آینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار