خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو نفر سارق که با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت اموال شخصی افراد در سطح استان می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۱۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
دستگیری سارقان نوجوان در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صیاد درویشی اظهار کرد: در پی مراجعات متعدد شکات به پلیس آگاهی استان و اظهارات آن‌ها مبنی بر اینکه اموالشان با تهدید دو نفر موتورسوار، مورد سرقت گرفته است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد با آغاز سال نو، دو نفر نوجوان با پوشاندن سرو صورت خود با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در معابر و کوچه‌های خلوت تردد کرده و افرادی که معمولاً از سن پایینی برخوردار بودند را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت اموال آن‌ها می‌کردند.

درویشی ادامه داد: تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری سارقان در سطح شهر ادامه داشت تا در نهایت این دو متهم را در یکی از محلات شهر شناسایی کردند که سارقان پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند، ولی با تعقیب و گریز ماموران دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی تحویل و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافرانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند می‌توانند به پلیس آگاهی استان مراجعه و اعلام شکایت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها