خبرهای داغ:
۱۸۰ جهادگر بسیجی قمی در قالب پنج گروه جهادی از ناحیه بسیج دانشجویی استان قم و سه گروه جهادی از مرکز تربیت پاسداری علویون، ناحیه بسیج امام رضا (ع) و قرارگاه شهید متوسلیان به منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
۱۸۰ جهادگر بسیجی قمی به سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جهادگران بسیجی استان قم نوروز امسال نیز همانند سال‌های گذشته برای کمک‌رسانی و ارائه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی به مردم مناطق محروم به سراسر کشور اعزام شده‌اند.

بر اساس این گزارش، جهادگران بسیجی سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) امسال نسبت به مناطق زلزله‌زده غرب کشور نگاهی ویژه داشته و در مجموع ۱۸۰ خواهر و برادر جهادگر در قالب هشت گروه جهادی مختلف در منطقه سرپل ذهاب کرمانشاه حضور یافته‌اند تا علاوه بر بازسازی و ترمیم منازل زلزله‌زدگان فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی حلقات معرفتی، ترویج نشاط معنوی و برگزاری جشن‌های مذهبی را برای مردم سرپل ذهاب دنبال کنند.

۱۰۵ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان قم بدون هیچ چشم‌داشت مادی در قالب گروه‌های جهادی «امام حسن عسگری (ع)»، «امام حسن مجتبی (ع)»، «شهید علی‌اکبر جوادی»، «جندالمهدی» و «آبادگران سبز» به مدت هفت الی ۱۰ روز در ایام تعطیلات نوروز فعالیت‌های جهادی خود را در منطقه سرپل ذهاب دنبال کردند.

در کنار گروه‌های جهادی دانشجویی، ۴۰ نفر از خواهران مرکز تربیت پاسداری علویون، ۱۵ نفر از برادران ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و ۲۰ عضو گروه جهادی وارثون از قرارگاه شهید متوسلیان به منطقه سرپل ذهاب کرمانشاه اعزام شده‌اند.

در روز‌های نخست بعد از وقوع زلزله ۴۰۰ نفر از بسیجیان جهادگر استان قم در قالب ۲۰ گروه جهادی به کرمانشاه اعزام شدند و این گروه‌ها قبل از نوروز ۹۷ نیز به صورت ویژه خدمات مختلفی را به ۹ روستای آسیب‌دیده ارائه کرده‌اند و اکنون نیز مسؤولیت امدادرسانی و بازسازی ۱۴ روستای مرزی در منطقه ثلاث باباجانی بر عهده سپاه استان قم است.
ارسال نظرات