مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد تمامی خودروها با توجه به حجم بالای خودروها و به‌منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت تهران به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۵۰
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محسن هاشمی درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: موج بازگشت سفرهای نوروزی محورهای هراز و کندوان را قفل کرد.

وی بیان کرد: درحال حاضر تردد تمامی خودروها با توجه به حجم بالای خودروها و به‌منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت تهران به شمال  تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شده و شاهد حجم بسیار سنگین خودروها از شمال به سمت تهران در محور کندوان هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: همچنین محدوده پارک جنگلی، چلاو و تونل تکاور از شمال به سمت تهران ترافیک بسیار سنگین و دیگر مقاطع به‌صورت نیمه‌سنگین است.

این مسؤول تصریح کرد: آمد و شد خودروها در محدوده قائم‌شهر به شیرگاه نیمه‌سنگین، زیراب به پل‌سفید سنگین و دواب تا ورسک نیمه‌سنگین است.

هاشمی یادآور شد: همچنین تردد خودروها در محور کیاسر به‌صورت پرحجم بوده و در برخی مقاطع شاهد ترافیک سنگینی در این محور هستیم که محدودیت یک‌طرفه شدن به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین در حال حاضر هزارچم محور کندوان و گدوک محور سوادکوه مه‌آلود و با کاهش دید همراه و بیشتر محورهای کناری بارانی و لغزنده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: با توجه به بازگشت مسافران از سفرها مهم‌ترین توصیه ما به مدیریت سفر است تا با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها