خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میامی با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز 1397 را به مردم ولایت مدار شهرستان میامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۵۲
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی، غلامرضا فلاحتی با صدور پیامی نوروز 1397 را به مردم ولایت مدار شهرستان میامی تبریک گفت.در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور ازکنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند از حرم بانک انا المهدی زند
نوروز فصل شکفتن زیباترین لوح خلقت، تجلی قدرت باریتعالی و فصل اول رساله طبیعت است. نوروز موسم بهار است و سوغات تحول و تازگی و آهنگ رستن دوباره، تا با شمیم باد صبا طبیعت ردای سبز بر تن نماید.

نوروز وقت نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست، مناسب فرصتی ست که با یکدیگر میثاق ببندیم در راه رسیدن به ایرانی آباد با حمایت از کالای ایرانی، و تحقق زندگی شایسته تر توام با معنویت، آرامش و امید و نشاط لحظه ای از همدلی و تلاش و کوشش دست برنداریم.

اینک در آغازین روزهای سال ۹۷سال حمایت از کالای ایرانی و سالی که شروعش مقارن با ماه مبارک رجب المرجب توام شده است، چه نکوست یاد و خاطره امام شهدا و شهدای میهن عزیزمان ، بالاخص شهدای شهرستان میامی را گرامی بداریم.

سپاه ناحیه میامی فرا رسیدن نوروز باستانی و حلول سال نو را خدمت هموطنان گرامی،خاصه مردمان نیک سیرت شهرستان میامی تبریک و تهنیت عرض نموده ،آرزومندم سال جدید سال ظهور یگانه منجی عادل عالم بشریت دردانه عالم خلقت حضرت بقیه الله العظم (روحی له الفداء) باشد و در این سال سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) ، توفیقات روزافزون برای خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای ملت سرافراز ایران ، به ویژه مردم دارالولایه شهرستان میامی وبسیجیان سرافراز و همیشه در صحنه مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها