نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در جشنواره آبگوشت سنتی این شهرستان، بر ثبت ملی آبگوشت سنتی و ضرورت جذب سرمایه‌گذاران در راستای رونق گردشگری اهر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۶۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بیت‌الله عبداللهی از خرید زمین و اخذ مجوز لازم از دستگاه‌های  ذی‌ربط برای ساخت هتل پنج ستاره در ۱۱طبقه از سوی مجتمع مس انجرد در شهر اهر خبر داد و افزود: امیدواریم با احداث این هتل که عملیات اجرایی آن در سال‌جاری آغاز می‌شود شاهد رونق این صنعت و افزایش ماندگاری گردشگران در اهر باشیم.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم برای رونق و توسعه همه جانبه شهرستان گام‌های عملی برداریم. 

عبداللهی خاطرنشان کرد: از موانع مهم توسعه شهرستان جاده اهر - تبریز است که بر اساس اعلام مسئولان استانی و مقام وزارت امسال شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود.

وی با انتقاد از کندی عملیات اجرایی این پروژه تصریح کرد متاسفانه با وجود اتمام تعطیلات هنوز این پروژه فعال نیست و ضرورت دارد هر چه سریع‌تر این پروژه فعال شود تا در اجرا و اتمام آن تسریع شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: ضرورت دارد در افزایش تعداد نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه اهر و هریس مدنظر قرار گیرد و در این خصوص از طریق کمیسیون  ذی‌ربط پیگیر این موارد هستیم.

این نماینده مجلس اعلام کرد: با پیگیری‌های لازم عملیات اجرایی ساخت کارخانه آهک هیدراته در شهرک صنعتی اهر که سه سال غیرفعال بود  آغاز شده است.

عبداللهی یکی از معضلات اصلی شهرستان را بیکاری جوانان و نبود فرصت‌های اشتغال عنوان کرد و گفت: همه ما باید در این زمینه مشارکت و کمک کنیم و حل این معضل در گرو حمایت از تولیدات بومی و اشتغال با عزم عمومی مردم و مسوولان است.

در پایان این مراسم پوستر جشنواره از سوی مسوولان امضا و از دو پیشکسوت در عرضه آبگوشت سنتی (اهر پیتیسی ) تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها