مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

ذکر فضائل امیرالمؤمنین(ع)؛پاک کننده و از بین برنده گناهان

پایگاه شهید هاشمی نژاد از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع)نمود.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۷۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: پیامبر گرامی خدا فرمودند: خدا برای برادرم علی بن ابی طالب(ع) فضایلی قرار داده که اگر کسی این فضایل را بگوید یا بشنود یا بنویسد، خدا گناهان او را پاک می کند و می آمرزد. چند چیز در روایات پاک کننده گناهان است مثل صلوات و بعضی از نمازها، یکی هم ذکر فضایل مولا امیرالمؤمنین علی(ع) است.
وی در ادامه افزود:امامان ما یا پیغمبر عظیم الشأن(ص)، ویژگی هایی دارند که ما به عنوان خصیصه بیان می کنیم که مخصوص خودشان است. مولی امیرالمؤمنین(ع) ویژگی خاص خود را دارند که یکی از آنها این است. تنها شخصیتی که در عالم مولود کعبه بوده و در خانه کعبه متولد شده است، مولی امیرالمؤمنین بوده است. هیچ پیغمبر و امام و معصومی این شرافت را نداشته که در خانه کعبه متولد شود. این مخصوص حضرت امیر(ع) است.
وی همچنین اذعان کرد:پیغمبرعظیم الشأن(ص) وقتی متولد شدند، برادر و خواهری نداشتند و تک فرزند بودند. عموها، فامیل ها، بنی هاشم از آمدن پیغمبر خیلی خوشحال شدند. قنداقه ی پیغمبر دست به دست می گشت، مادر امیرالمؤمنین، حضرت فاطمه بنت اسد(س) قنداقه ی پیغمبر را به دست گرفتند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار