آموزش قواعد روخوانی و روانخوانی قرآن را در «قرین‌النور» بیاموزید

کتاب «قرین‌النور» با موضوع آموزش قواعد روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به همت انتشارات اسوه منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۱۸۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  کتاب «قرین‌النور» با موضوع آموزش قواعد روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم «همراه با تمارین ویژه کاربردی» به قلم فهیمه ایزدی و محمد رمضانی‌فرد منتشر شد.

در این کتاب علاوه بر آموزش نکات کاربردی برای تلاوت کلام وحی، تمارین بسیاری در بخش‌های مختلف قرار داده شده است تا قرآن‌آموزان با استفاده از نکات کلیدی و تمارین مرتبط به خوبی با مباحث مطرح شده آشنا شوند.

 

 

همچنین در ابتدای این کتاب مقدمه‌ای به قلم استاد بهروز یاریگل قرار دارد که در بخشی از آن آمده است: «این بنده حقیر پس از بررسی و مطالعه اثر حاضر را بسیار مفید، قابل استفاده و مؤثر در امر آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم یافتم و امیداورم علاقه‌مندان و تشنگان فراگیری قرآن کریم سعی و تلاش کافی را در امر فراگیری این کتاب آسمانی مبذول فرمایند».

 

 

استفاده از نکات روانشناسی برای تربیت قرآن‌اموزان از نکات بارز کتاب «قرین النور» است. همچنین بهره‌گیری از روش کتابت رسم‌المصحف به خط استاد عثمان‌طه و آشنایی قرآن‌آموزان با این روش نگارش و علامت‌گذاری، بهره‌مندی احادیث معصومین(ع) در ابتدای هر درس با نظر همگام‌سازی موضوع کتاب و مضمون احادیث و سعی بر متناسب بودن موضوع حدیث با موضوع درس را می‌توان از ویژگی‌های این کتاب برشمرد.

 

 

به گزارش فارس، کتاب «قرین‌النور» در 4 رنگ و 176 صفحه به نگارش در آمده که با قیمت 12000 تومان توسط انتشارات اسوه در پنج هزار نسخه به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات