عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: توطئه دشمن هرگز کم یا قطع نمی‌شود؛ چراکه دشمن کارش دشمنی است و باید موضع‌گیری شفاف و صریح مقابل دشمنان داشت.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۱۴
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاخزود، آیت‌الله احمد عابدی در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران در جمع پرشور مردم در مسجدالنبی (ص) شهرک انقلاب شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، با بیان اینکه اولین حرکت مهم مردم بعد از تحقق پیروزی انقلاب اسلامی تثبیت حکومت الهی در کشور بود، اظهار کرد: امام راحل چند ماه بعد از پیروزی انقلاب همه‌پرسی تعیین حق حاکمیت را بین همه مردم در کشور برگزار کردند و اولین حکومت مردمی که بر پایه رأی مردم بود را بنا نهادند.
وی افزود: امام راحل حکومت را اسلامی بنا نهادند؛ نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم و حکومت اسلامی را بعد از ۱۴۰۰ سال که بسیاری از بزرگان درصدد تحقق آن بودند، احیا کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: عمده مردم این حکومت را تأیید کردند و امام به پشتوانه آرای مردم، حکومت اسلامی را تشکیل دادند.
استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با تشکیل حکومت اسلامی، بدخواهان اسلام ناب نیز ددمنشی خود را شروع کرده و تمام تلاش خود را برای از بین بردن حکومت اسلامی به کار بستند و جنگ تحمیلی هشت ساله و شهادت هزاران هزار نفر از بهترین‌های این کشور نمونه‌ای از توطئه‌های آنان است که بی‌نتیجه ماند.
وی تصریح کرد: انقلاب به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی تاکنون استقرار و استمرار داشته است و اگر می‌خواهیم این استمرار باقی بماند، باید اتحاد و همدلی و وفاق روزبه‌روز بیشتر و بیشتر شود.
عابدی ادامه داد: امروز تمام توطئه‌های دشمنان برای این است که نظام و مردم را از هم جدا کنند و برای رسیدن به این مهم دین به هر کاری می‌زنند که نمونه‌های فراوان در این زمینه وجود دارد و از آن جمله، فتنه‌های اخیر است.
وی اضافه کرد: توطئه دشمن هرگز کم یا قطع نمی‌شود؛ چراکه دشمن کارش دشمنی است و باید هوشیار و بابصیرت باشیم و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم و علیه آن‌ها موضع‌گیری شفاف و صریح داشته باشیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رهبری فرزانه انقلاب به‌عنوان حاکم اسلامی با رصد دقیق توطئه‌های دشمنان، ملت و مسؤولان را آگاه می‌کنند، گفت: امروز ما بیش از گذشته باید مراقب باشیم؛ چراکه دشمن می‌خواهد با جنگ نرم و جنگ اقتصادی و سیاسی حکومتی را که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ ملت ایران بدان رأی داد، منحرف و کاری کند که مردم از این حکومت و انقلاب وازدگی پیدا کنند و از کردار خود پشیمان شوند.
وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم و گوش به فرمان ولایت حرکت کنیم تأکید کرد: امروز اگر می‌خواهیم در صراط مستقیم اسلام ناب محمدی (ص) باشیم، باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کرده و در تبعیت از ولایت‌فقیه کوشا باشیم؛ چراکه اگر در مسیر ولایت حرکت کنیم، حکومت اسلامی حفظ و زمینه‌سازی برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی و ظهور منجی محقق خواهد شد.
در این مراسم، یکی از شاعران و ذاکران اهل‌بیت (ع) در وصف انقلاب اسلامی و شهدا به شعرخوانی پرداخت.
این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود و پایگاه عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی‌طالب (ع) شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها