خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی مدل جدیدی را به دنیا عرضه کرد و بیشترین عصبانیت استکبار از انقلاب و ملت به دلیل این است که الگوی جدید کارآمد الهی و مردمی دارای معنویت، اقتدار، قدرت و قوت را به دنیا عرضه کردند و دنیا به این الگو گرایش دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۱۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
جمهوری اسلامی مدل کارآمد الهی و مردمی را به دنیا عرضه کرد/مردم در روز جمهوری اسلامی به اسلام و حاکمیت دین خدا رأی دادند
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به فرارسیدن روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: برجسته‌ترین ویژگی نظام ولایی این است که خدا و مردم مقابل یکدیگر نیستند و الهی‌ترین حکومت مردمی‌ترین حکومت نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ در حقیقت با خدای خود میثاق بستند و دو رکن اساسی حکومت دینی را شکل دادند که یک رکن الهی است که قانون و رهبری حاکمیت را تضمین می‌کند و رکن دوم مردمی است که اقتدار و توانمندی را به ارمغان می‌آورد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی به عنوان نظام الهی و مردمی ۴۰ سال در این دنیای پر از ظلم، ستم و تجاوز استوار است گفت: جمهوری اسلامی توانسته با قوت به حرکت خود استمرار دهد. اقتدارها، توانمندی‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی و سرشکستگی دشمنان به دو رکن الهی و مردمی برمی‌گردد.

وی یادآور شد: علت اینکه مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند این بود که می‌خواستند وفاداری به دین و ماهیت اسلامی را در صحنه حکومت تحقق ببخشند.

حاجی صادقی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام ناب را زنده کردند و در متن اسلام ناب مردم قرار دارند گفت: مردم در روز جمهوری اسلامی به اسلام و حاکمیت دین خدا رأی دادند و در حاکمیت دین خدا قوی‌ترین رکن مردم سالاری است و هیچ نظامی مانند نظام ولایی مردم سالار نیست.

وی با اشاره به تقارن سالروز ولادت امام علی (ع) با ۱۲ فروردین گفت: امام علی (ع) الهی‌ترین مرد روی زمین و مردمی‌ترین شخصیت تاریخ است و در طول تاریخ هیچ حاکمی را نمی‌توان پیدا کرد که مانند ایشان دغدغه مردم را داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مدل جدیدی را به دنیا عرضه کرد و بیشترین عصبانیت استکبار از انقلاب و ملت به دلیل این است که الگوی جدید کارآمد الهی و مردمی دارای معنویت، اقتدار، قدرت و قوت را به دنیا عرضه کردند و دنیا به این الگو گرایش دارد.

وی عنوان کرد: استکبار نمی‌تواند این امر را تحمل کند بنابراین از هر فتنه‌ای کوتاهی نمی‌کند، ولی جمهوری اسلامی مانند گذشته با اقتدار به اهداف خود نزدیک می‌شود.
ارسال نظرات