خبرهای داغ:
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد

استقرار کارشناسان زبان‌های خارجی در مسجد جمکران در ایام نوروز

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه کارشناسان زبان‌های خارجی به‌صورت سه شیفت در مسجد جمکران مستقرشده‌اند، گفت: این کارشناسان در زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو تبحر داشته و به‌عنوان نیرو‌های شناسایی و روحانی فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۱۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
استقرار کارشناسان زبان‌های خارجی در مسجد جمکران در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، قاسم صبری با اشاره به اینکه تکریم زائران ایرانی و غیرایرانی همواره در دستور کار مسؤولان مسجد مقدس جمکران قرار داشته است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تکریم زائران نوروزی غیرایرانی از مدت‌ها پیش آغازشده است.

وی با بیان اینکه کارشناسان زبان‌های خارجی به‌صورت سه شیفت در مسجد جمکران مستقرشده‌اند، افزود: این کارشناسان در زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو تبحر داشته و به‌عنوان نیرو‌های شناسایی و روحانی فعالیت دارند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه کارشناسان مذکور به شناسایی و هدایت زائران غیرایرانی در ورودی‌های مسجد جمکران اهتمام دارند، تصریح کرد: این کارشناسان خانم و آقا وظیفه خوش آمدگویی به زائران غیرایرانی را بر عهده‌دارند.

وی با بیان اینکه تکریم زائران غیرایرانی مطابق با فرهنگ آن‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: کارشناسان با شناسایی فرهنگ، مذهب و نیازشان به ارائه توضیحاتی در خصوص مسجد جمکران، تاریخچه و اعمال آن می‌پردازند.

صبری نحوه استقبال و تکریم زائران برجسته غیرایرانی با دیگر زائران غیر ایرانی را متفاوت دانست گفت: نوع تکریم شخصیت‌ها، چهره‌ها، هنرمندان و افراد معمولی متفاوت بوده و برای هر دسته از آن‌ها برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زائران عادی غیرایرانی از متبرکات مسجد جمکران بهره‌مند شده و شخصیت‌ها و هنرمندان نیز هدایایی نظیر قرآن کریم و تابلو‌های عکس مسجد جمکران دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار