خبرهای داغ:
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه صبر یعنی زینب (س) از این رسانه به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۱۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
برنامه صبر یعنی زینب (س) از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه رادیو معارف به مناسبت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: برنامه صبر یعنی زینب (س) به همین مناسبت تولید شده که روز ۱۲ فروردین ۹۷ مصادف با شب وفات حضرت از ساعت ۲۱:۲۵ تا ۲۲:۳۰ از این رسانه پخش شده و روز ۱۳ فروردین ساعت ۹ تا ۱۰ تکرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از آیتم‌های مختلف گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس به صورت حضوری، بخش روایی، گزارش، نمایش، شعرخوانی و... تشکیل شده که کارشناس صبر را در زندگی حضرت زینب (س) برای شنوندگان تشریح می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محور‌های دیگر برنامه گفت: مدیریت حضرت زینب (س) در کربلا و بعد از آن برای مخاطبان برنامه تبیین می‌شود و طرح رسالت حضرت در برابر امام زمان (ع) و صبر پس از کربلا و عاشورا در دستور کار کارشناس برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: سیده منیره موسوی به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده، نرجس فروغی به عنوان گوینده و زهرا فخر روحانی به عنوان کارشناس برنامه در این برنامه حضور دارند.
ارسال نظرات