خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید خرید و فروش کالاهای خارجی برای وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ادارات امر حرامی باشد، زمانی که مردم این امر را مشاهده کردند، از کالای ایرانی و داخلی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۴۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: برای تحقق شعار سال همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند.

وی افزود: خوشبختانه در ده سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را با موضوع اقتصادی تعیین می‌کنند، این نشانه هوشمندی، درایت و دوراندیشی ایشان است که به مسائل اقتصادی توجه ویژه‌ای دارند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: اگر ما الزامات اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را به موقع گوش داده و عمل می‌کردیم، مشکلات امروز جامعه را نداشتیم.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: امروز رمز موفقیت و پیروزی ما حمایت و پشتیبانی از کالای ایرانی است، ما باید به تولید داخلی اهمیت فراوان دهیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت ایرانی، عنوان کرد: تولید داخلی قادر است که اقتصاد کشور را پررونق و مایه ایجاد اشتغال شود.

وی اظهار کرد: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر اینکه تولید به تنهایی کفایت نمی‌کند، گفت: باید کالای با کیفیتی که تولید می‌شود را مصرف کنیم و باید فرهنگ مصرف تولید داخلی در جامعه ایجاد شود و همگان از کالای ایرانی و داخلی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: باید خرید و فروش کالاهای خارجی برای وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ادارات امر حرامی باشد، زمانی که مردم این امر را مشاهده کردند، از کالای ایرانی و داخلی استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز اگر بخواهیم از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه عبور کنیم، راهی جز حمایت از کالای ایرانی وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها