اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

هوای آذربایجان شرقی روز سیزده بدر پایدار همراه با وزش باد است

اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد: هوای این استان فردا 13 فروردین به نسبه پایدار، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبه شدید خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۴۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، بر همین اساس پیش بینی می شود در بعضی ساعت ها غبار محلی و از اواخر وقت افزایش ابر بر آسمان آذربایجان شرقی حاکم شده و دمای هوا تا 5 درجه سانتی گراد کاهش یابد.
بررسی نقشه ها تصاویر ماهواره ای نشان دهنده جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در استان است که با توجه به نفوذ جریان های مرطوب خزری و همچنین شرایط فصلی و محلی، در برخی نواحی به ویژه منطقه ارسباران، موجب افزایش ابر، وزش باد تا به نسبه شدید، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و مه خواهد شد.
هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد: از روز سه شنبه با عبور سامانه بارشی از نواحی شمالی استان، ابرناکی، وزش باد گاهی شدید و در برخی نواحی به خصوص نواحی شمالی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
در 24 ساعت گذشته کمینه دمای استان از سراب با 2 درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دما از جلفا با 18 درجه سانتی گراد بالای صفر گزار شد.
هم اکنون شهرستان ورزقان با 5 درجه سانتی گراد سردترین و جلفا با 14 درجه سانتی گراد معتدل ترین نقاط آذربایجان شرقی هستند.
دمای کنونی هوای تبریز 10درجه سانتی گراد بالای صفر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار