زائر اراکی راهیان نور و پیشکسوت دوران دفاع مقدس:
زائر اراکی راهیان نور و پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: ارزش‌های دوران دفاع مقدس بایستی در قالب‌های مختلف به نسل جوان منتقل شود و در این زمینه می‌توان از زبان هنر بهترین بهره را گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۷۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

دستجانی زائر اراکی راهیان نور و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه در فرصت‌های مختلف به این مناطق سفر می‌کند، گفت: در هر سفر تجدید خاطره‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس می‌کنم.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایمان کامل در مقابل دشمنان ایستادند و دشمن را به زانو درآوردند؛ اگر نبود ایثار و فداکاری آنان بی‌شک امروز از این عزت و اقتدار برخوردار نبودیم.

این زائر اراکی با بیان اینکه تجربه روایتگری را برای اولین بار در این سفر معنوی پیدا کرده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنم در روایتگری برای جوانان و زائران به رشادت‌ها و حماسه‌های غرورآفرین رزمندگان در عملیات‌های مختلف بپردازم.

دستجانی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت ضامن بقای نظام اسلامی است، گفت: بایستی این فرهنگ را زنده نگه‌داریم و راهیان نور فرصتی است تا این فرهنگ ارزشی را در جامعه تبیین سازد.

وی بر لزوم رفع کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت کاروان‌های راهیان نور تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا دستاوردهای بیشتر و بهتری از سفرهای معنوی راهیان نور کسب شود.

این روایتگر دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تمامی انسان‌ها به دنبال حقیقت هستند و اگر حقیقت ناب دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام به درستی به نسل‌های آینده منتقل شود بی‌شک جذابیت بیشتری برای‌شان دارد و قطعا زمان کمتری را در فضای مجازی به سر می‌برند.

دستجانی تاکید کرد: ارزش‌های دوران دفاع مقدس بایستی در قالب‌های مختلف به نسل جوان منتقل شود و در این زمینه می‌توان از زبان هنر بهترین بهره را گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز هم مردم باید در جنگ اقتصادی دشمن با تمام توان ایستادگی کنند، گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس ملت ایران ثابت کردند که می‌توان با وحدت و انسجام به پیروزی دست یافت در جنگ اقتصادی هم می توان با حمایت از کالای ایرانی به پیروزی رسید و از وابستگی به بیگانگان رهایی یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات