از ۲۵ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه ۹۷

انجام ۵۰ پرواز مسافربری و امدادی از فرودگاه شاهرود

مدیر فرودگاه شاهرود از انجام ۵۰ پرواز مسافربری و امدادی از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۲ فروردین ۹۷ ، در این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۹۶
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی حمیدپور در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به موقعیت ویژه فرودگاه شاهرود در کریدور غرب به شرق کشور و وجود جایگاه سوخت رسانی در این فرودگاه، از فرودگاه شاهرود به عنوان پایگاه مهم جهت ارایه خدمات به پروازهای عبوری و امدادی در کشور یاد کرد.
حمیدپور با اشاره به اينكه اكنون پروازهاي شاهرود- مشهد و شاهرود- تهران در اين فرودگاه داير است، خاطر نشان کرد با توجه به عملیاتی شدن این فرودگاه برای اولین بار در ایام نوروز، از استقبال چشمگیر مسافران از پروازهای نوروزی علی الخصوص در مسیر مشهد خبر داد. وي افزود: تأمين ايمني و امنيت، ارائه خدمات بهينه فرودگاهي، ایجاد اتاق کودک و مادر، اتاق VIP، راه اندازی سامانه ی 199، بازسازی اتاق اطلاعات پرواز، برپایی سفره هفت سین و میز خدمت، ایجاد80 پاركينگ مسقف، آماده سازي و ساماندهي فضاي سبز و نورپردازي محيطي فرودگاه از اولويت هاي خدمت رساني مستقيم به مسافرين نوروزي در فرودگاه شاهرود است.
وي از برنامه ريزي براي برقراري پرواز کیش و عسلویه در سال 97 خبر داد و افزود: اميدواريم بتوانیم مقدمات انجام پرواز عتبات را در این فرودگاه فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار