خبرهای داغ:
یکی از روایان بسیجی و مستقر منطقه عملیاتی طلائیه با اشاره به اینکه از شهدای طلائیه می توان درس ایثار و از خود گذشتگی گرفت، گفت: راه حل مشکلات امروز الگوگیری از خود گذشتگی دوران دفاع مقدس است که راویان باید به آن بپردازند.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۹۹
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

محمدحسین عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: اگر امروز همان فرهنگ گذشت ایثار و از خودگذشتگی الگو و سرمشق خود قرار بدهیم در زمان حال نیز مشکلات و معضلات امروز کشورمان حل و فصل می‌شود و بسیاری از نابسامانی های امروز کشور که ما با آن مواجه هستیم حل و فصل خواهد شد.

وی حرکت راهیان نور را حرکتی ارزشمند خواند و اظهارداشت: این حرکت بهترین راه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست چنانکه رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند؛ «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست».

این روای اهل فارس که از سال 77 در منطقه طلائیه به عنوان راوی مستقر حضور می یابد، اضافه کرد: مردم در اردوهای راهیان نور برای آشنایی با مناطق عملیاتی و چگونگی اجرای عملیات ها و شناخت سیره شهدا می آیند و راویان تلاش دارند به این نکات اشاره کنند تا زائران با دست پر از این سفر معنوی برگردند.

ارسال نظرات