خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته، گفت: باید زمینه حضور اقشار مختلف جامعه را در راهیان نور فراهم کرد تا اثرگذاری و اثربخشی این حرکت مبارک گسترده‌تر و افزایش یابد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۱۴
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

سرهنگ طاهری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت ترویج حرکت فرهنگی و اجتماعی راهیان نور اظهار کرد:مجموعه سپاه و بسیج در استان خوزستان با تمام توان تلاش می‌کند تا در راستای ترویج این حرکت فرهنگی و معنوی ارزشمند،زمینه حضور اقشار مختلف مردم فراهم نماید.


وی افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و راهیان نور با آرامش و امنیت پایدار از مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های طلائیه، هویزه،شلمچه، دهلاویه، اروندکنار و فتح المبین بازدید می‌کنند.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این‌که اقدامات صورت گرفته،ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت:حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در راستای ماموریت خود با بکارگیری تعداد زیادی از خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همچنین مصاحبه با فرماندهان و مسئولان زیارتگاه‌ها اقدام به انعکاس خبری و رسانه‌‌ای وسیع حرکت راهیان نور کرده است.


سرهنگ طاهری نیا ادامه داد: با ساخت‌ مستندهای تلویزیونی، تهیه و تدوین نشریات مکتوب و الکترونیکی، فضای معطر ایثار و شهادت به سراسر کشور انعکاس داده است.


وی تصریح کرد:در زمینه نظارت بر رعایت ارزش‌های انقلاب اسلامی نیز حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشرافیت عملکرد دقیق و مطلوبی داشته است.


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: ماموریت نظارتی در زمینه نحوه خدمات دهی،مطلوب و شایسته به زائرین محترم با جدیت در حال انجام است.


سرهنگ طاهری نیا عنوان کرد:نظارت بر راویان دفاع مقدس در یادمان‌ها و نمایش‌های شبانه دوران دفاع مقدس و نمایشگاه‌های راه‌اندازی شده و پیگیری از نحوه عمل به شعار سال و خرید و استفاده از کالای ایرانی و نظرسنجی از زائران به خوبی توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در حال انجام است.


وی خاطرنشان کرد: در زمینه اقامه نماز جماعت و برپایی برنامه‌های دینی و مذهبی در یادمان‌ها حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز فعال می باشد، همچنین نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و بررسی کیفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح اردوگاه‌ها و یادمان‌ها در دستور کار است.


سرهنگ عبدالله طاهری نیا در پایان از همه عوامل و دست اندرکارانن این حرکت بزرگ فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آورد

ارسال نظرات
پر بیننده ها