خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خرمشهر گفت: کاروان های راهیان نور می تواند نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ایفا می کند.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۲۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

علیرضا خردمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خرمشهر اظهار کرد: یکی از رسالت های اصلی ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است، قطعا اردوهای راهیان نور نمونه عملی هستند که با استفاده از خاطره گویی رزمندگان، ایجاد فضاهایی در حدود آن اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس رخ داده، روایت گری راویان و همچنین نمایش هایی که در اردوگاه ها برگزار می شود، می توانیم نقش بسیار زیادی را با بهره بگیری از این اردوها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز مانند سال های قبل شاهد حضور بسیار باشکوه مهمانان نوروزی و راهیان نور در سرزمین نور و کلیه یادمان های دفاع مقدس خرمشهر به ویژه یادمان ملی شلمچه بودیم که حضور چشمگیر زائران در این منطقه حال و هوای خاصی را به وجود آورد.

فرمانده سپاه خرمشهر با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در یادمان های دفاع مقدس خرمشهر تصریح کرد: به مدت ۱۰ روز قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم بسیاری با حضور سخنرانان و مداحان کشوری در یادمان های این شهرستان برگزار شد.

خردمند با اشاره به لزوم بهره مندی هرچه بیشتر از فرصت و ظرفیت های کاروان های راهیان نور بیان کرد: برنامه سال تحویل ۹۷ در یادمان شلمچه مثل سال های گذشته باشکوه هرچه تمامتر با حضور بسیار خوب مردم و زائران راهیان نور برگزار شد.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهیان نور یک تکنولوژی و فناوری است که باید به دنبال فناوری در آن باشیم» عنوان کرد: راهیان نور یک فناوری عظیم است که هرچه بیشتر به آن اضافه کنیم باز هم کم است و باید در راستای گسترش آن تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها