خبرهای داغ:
راوی عملیات کربلای 5 در منطقه عملیاتی شلمچه گفت: شهدا برگ های زرینی در تاریخ این کشور رقم زدند چه خوب است ببینیم قهرمانان جاودانه کشورمان در کدام مناطق به شهادت رسیدند و از شهادت ها و خاطره های آن ها بشنویم چراکه مناطق عملیاتی نشانگر قهرمانی جانانه رزمندگان و شهداست.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۷۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

محمد نیک نفس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با یان اینکه یادمان ها ریشه هویتی و فرهنگی ماست، اظهارداشت: اگر کسی بخواهد از تاریخ شرف و غیرت کشور اطلاع داشته باشد باید بیاید و از این یادمان ها دیدن کند.

وی افزود: باید راویان به نسل جدید بگویند خرمشهر د طول تاریخ چند بار به دست دشمن افتاد ولی حتی یک وجب هم نذاشتیم در دست دشمن بماند و حتی یک امتیاز هم به دشمن ندادیم.

نیک نفس در خصوص حضورش در دوران دفاع مقدس بیان کرد: سال ۶۲ با عنایت خداوند به جبهه اعزام شدم و در عملیات‌های مختلف چون خیبر، والفجر 8، قادر، کربلای ۴ و کربلای ۵ و چند تا عملیات دیگر در کنار همرزمان جنگیدم و  رشادت‌ها و شهادت های آن ها را دیدم و درس ها و معرفت ها از کلاس آن ها کسب کردم.

محمد نیک نفس اضافه کرد: جنگ از آغاز تا پایان برای من خاطره است چه در شب تا صبح بیدار ماندن ها و چه آموزش دیدن ها و چه در عملیات بودن ها، لحظه لحظه آن روزها برای من خاطراتی است که هر روز با آن خاطرات زندگی می کنم.

ارسال نظرات