خبرهای داغ:

روز طبیعت در کنار شهدا

روز طبیعت از جمله روزهایی است که مردم همگی در دامن طبیعت حضور یافته و برای سالی خوب و خوش آرزوهای زیبا می‌کنند ولی این روز در کنار تربت ‌شهدا صفای دیگری دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۷۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، روز طبیعت از جمله روزهایی است که مردم همگی در دامن طبیعت حضور یافته و برای سالی خوب و خوش آرزوهای زیبا می‌کنند ولی این روز در کنار تربت ‌شهدا حالی دیگر دارد.

امروز یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان و مزار مطهر شهدا به ویژه شهدای گمنام شاهد حضور گسترده خانواده‌های شهدا، ایثارگران، کاروان‌های راهیان نور و مردم شهیدپرور از سراسر کشور بود.

مردم در این روز زیبا آمده بودند تا در کنار تربت پاک شهیدان روز طبیعت خود را سپری کنند.

یادمان معراج شهدای اهواز امروز نیز مانند سال‌های گذشته شاهد حضور زائران سرزمین نور بود. کاروان‌های راهیان نور آمده بودند تا در این روز بیاد ماندنی، پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده را زیارت کنند.

در روز طبیعت یادمان شهدای هویزه نیز میزبان خیل عظیمی از مردم ایران اسلامی شد. مردم و زائران شهدا روز خود را در کنار مزار شهید سیدحسین علم الهدی و یاران شهیدش سپری کردند.

یادمان شهدای شلمچه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی همچنان شاهد حضور مردم و زائران سرزمین نور است. روز طبیعت فرصتی شد تا مردم شهیدپرور بار دیگر به این نقطه از خوزستان بیایند و در کنار مزار شهدای گمنام عملیات کربلای5 روز خود را سپری کنند.

در این روز زیبا مزار مطهر شهدای مدافع حرم در سراسر خوزستان میزبان خانواده‌های شهدا و دوست‌داران آنان بود. خانواده‌های شهدا در این روز آمده بودند تا در کنار مزار فرزندانشان روز خود را به پایان برسانند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها