سید ساجد یعقوبی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 26 فقره حادثه در بازه زمانی 24 اسفند 96 تا 10 فروردین 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۰۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

امدادرسانی به 26 حادثه در طرح امداد و نجات نوروزی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عزیز ارشادیان ظهر با اعلام این خبر افزود: 21 فقره از این حوادث، تصادفات جاده ای و 5 مورد هم مراجعه حضوری بوده است. 

وی با اشاره به اینکه تعداد حادثه دیدگان در این حوادث 103 نفر بوده است، تصریح کرد: 96 نفر در تصادفات جاده ای و 7 نفر هم مراجعه کننده حضوری بوده اند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند. 

ارشادیان با بیان اینکه در این حوادث 74 نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: 68 نفر در تصادفات جاده ای و 6 نفر از مراجعه کنندگان حضوری مصدوم شده بودند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: 24 نفر از مصدومان حوادث جاده ای و 2 نفر از مراجعه کنندگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی انتقال یافته و 8 نفر از مصدومان تصادفات جاده ای و 4 نفر از مراجعه کنندگان حضوری به صورت سرپایی درمان شدند. 

این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به این حوادث از 32 تیم عملیاتی استفاده کرده است، ادامه داد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این حوادث با استفاده از 96 نفر نیروی امدادی، 22 دستگاه خودروی آمبولانس و 11 خودروی ست نجات به یاری هموطنان شتافته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار