فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه راهیان نور از انگیزه های معنوی و با سیره شهدا گفت شکست دشمن در جنگ نرم راهیان نور مشاهده می‌شود گفت: امروز راهیان نور به یک شبکه عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است .
کد خبر: ۹۰۰۳۴۰۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

ردوهای راهیان نور، به شبکه عظیم فرهنگی کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار یوسف اختری در جمع بسیجیان شهرستان بیله سوار در رابطه با تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور در بین جوانان اظهار داشت: دفاع مقدس مظهر اراده ملت ایران است و این سفر راهیان نور سفر مقدس و با ارزشی است .

وی گفت: راهیان نور محل رساندن زائران به نور است، آن نور هدایتی که از فداکاری و استقامت شهدا به دست آمده است .

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک دایره المعارف و یک فرهنگ مستقل است تاکید کرد: این فرهنگ که در سیره شهدا نهفته است باید انتقال یابد زیرا که جبهه ها شاهنامه بلند ایثارگری و از جان گذشتگی می باشد .

سرهنگ پاسدار اختری عنوان کرد: اردوهای راهیان نور بازخوانی و احیای فرهنگ حماسه و ایثارگری های شهدا هستند و انقلاب ما نیز با شهادت پیروز شده است .

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: امروز ما می توانیم با تکیه بر آموزه های دفاع مقدس و سیره شهدا برای ملتمان تاریخ خوبی را رقم بزنیم .

وی با بیان اینکه راهیان نور پر از انگیزه های معنوی است گفت شکست دشمن در جنگ نرم راهیان نور مشاهده می‌شود و امروز راهیان نور به یک شبکه عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است .

وی گفت نباید فراموش کنیم که هنوز هم فرزندان رزمندگان مفقودالاثر چشم انتظارند که شاید یک روز پدرشان وارد خانه شوند و یا فراموش کنیم که شهدا به حجاب سفارش کردند و ما را به حضور در مساجد و نماز سفارش کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در انتها تاکید کرد: امروز بدحجابی دروازه ورود به عرصه ای است که دشمن قصد دارد با فریبکاری در عرصه جنگ نرم زنان ما را به نفع خود هدایت کند و لذا اگر امروز تنها به یک جمله و سفارش شهدا دقت کنیم و رعایت کنیم که گفتند "خواهرم و مادرم حجاب خود را حفظ کنید" و "امام را یاری کنید" و "آمریکا شیطان است"، فرایند مبارزه را کامل کرده ایم.

امسال بیش از 200 زائر خواهر و برادر شهرستان بیله سوار در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده و لحظات به یاد ماندنی را در مدفن شهدای جنگ تحمیلی سپری کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار