خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۷ محمدرسول الله از تحویل ۲۷ واحد مسکونی به ۲۷ خانوار زلزله زده استان کرمانشاه طی ۲۷ رجب و با حضور ۲۷ خانواده شهید مدافع حرم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۱۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام ابوترابی، امام جمعه موقت تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران به همراه جمعی دیگر از فرماندهان سپاه پاسداران  از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب از جمله روستای کوئیک سرپلذهاب بازدید کردند.

 

سردار حسین اسدالهی در جریان این بازدید با اشاره به سابقه این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: از همان روزهای اول زلزله تعدادی از گروه های جهادی و سایر گروه ها که برخی از آنها از مدافعان حرم بودند در این مناطق حضور یافته و اردوگاهی را نیز در این نقاط برپا کردند.

 

وی برپایی اردوگاه فوق را از موهبات زلزله دانست و گفت: برکات آن را پس از ۴  ماه هنوز بچه هایی که اینجا هستند، می بینند.

 

این مسئول با اشاره به کمک های مردمی به زلزله زدگان، برپایی این اردوگاه را در این منطقه نوعی متفاوت از کمک و به ویژه کمک‌های معنوی دانست.

 

فرمانده تیپ ۲۷ محمد رسول الله اشاره ای به اسکان موقت زلزله زدگان توسط سپاه اشاره ای داشت و از تلاش نیروهای سپاه های استانی و... و. برای اسکان هر چه سریعتر آنها و عمل به فرمان حضرت آقا در این زمینه خبر داد.

 

وی امنیت ایران اسلامی را نتیجه مرزداری این زلزله زدگان دانست و گفت: ما با این کمک ها در واقع دینمان را به مردم این مناطق ادا می کنیم.

 

سردار اسدالهی گفت: هم اکنون حدود ۳۰ خانه احداث شده برای زلزله زدگان تحویل داده شده و در آستانه تحویل است و حدود ۵۰ خانه دیگر نیز در دست احداث بوده و از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی برخوردارند.

 

 وی از حضور جهادگران طی تعطیلات نوروز در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: همین ایام تعطیلات کار زیادی انجام شده است.

این مسئول بر اعتماد به جوانان در تمام عرصه ها تاکید کرد و گفت: امکان ندارد به این جوانان اعتماد شود و خروجی آن عزت و سربلندی نباشد و آنها در هر عرصه ای باشند، موفق و پیروز خواهند بود.

وی از آماده سازی تعداد دیگری از واحدهای احداثی برای زلزله زدگان تا روز ۲۷ رجب خبر داد و گفت: در روز ۲۷ رجب ۲۷ خانه با حضور ۲۷ خانواده شهید مدافع حرم تحویل ۲۷ خانوار از مردم زلزله زده خواهد شد.

ارسال نظرات